Bliža se sezona, ko bo ponovno zacvetela prodaja plovil

V mesecih, ko na vrata začenja trkati pomlad, je čas, da svoja plovila pripravimo na prihajajočo navtično sezono. To je tudi obdobje, ko prodaja plovil ponovno zacveti. Na vidiku so sejmi plovil in drugi dogodki, na katerih je možno kupiti ali najeti plovila. Zadnje čase je vse bolj popularen čarterski management. če vas zanima ta oblika sodelovanja s podjetjem, katerega poglavitna dejavnost je prodaja plovil, se odločite za tisto, ki nudi pogodbo, v kateri ni prostora za droben tisk, temveč samo za transparentnost. Dobro je tudi, da se pozanimate, ali se stroške vzdrževanja plovila plačuje glede na dejansko porabo ali pavšalno. Seveda je za vas ugodnejša prva možnost, zato se odločite zanjo, če je le na voljo.

Prodaja plovil iz leta v leto rase. Morda bi kdo rekel, da temu ni tako zaradi krize, vendar so se prodajalci plovil zelo dobro prilagodili trgu in mu ponudili številne možnosti nakupa plovil, vse od financiranja. čarterskega sodelovanja, leasinga … Seveda se, preden sklenete sodelovanje s ponudnikom, dobro pozanimajte tudi o njegovem kadru. Kdo je tisti, ki vzdržuje plovila? Ali za to poskrbijo njihovi notranji sodelavci ali imajo sklenjeno pogodbo z zunanjim operaterjem, kar bi utegnilo pomeniti višji strošek za vas? Poleg tega se je vredno vprašati, ali so zaposleni v tem podjetju prijazni, pripravljeni pomagati, ustrežljivi, izobraženi in še kaj. Naslednja pomembna stvar pri nečem takem, kot je prodaja plovil, je seveda njihova baza. Kakšna plovila jo sestavljajo? Ali gre za čolne in jadrnice, izdelane v Evropi ali kje drugje? So ti proizvajalci priznani? So plovila, ki jih ponujajo tehnično brezhibna? Na vsa ta vprašanja si je treba odgovoriti, preden se spustite v posel s podjetjem z dejavnostjo prodaja plovil. Vprašajte se tudi, ali so gostje v njihovi marini stalni ali se vsako leto menjujejo.