Vsako podjetje ima neko potencialno konkurenco. Ne glede na to kakšno podjetje imamo oziroma s čim se ukvarjamo, vedno bomo imeli neko konkurenco. Konkurenca je lahko tudi pozitivna stvar, saj nas spodbuja, da postanemo boljši, da razmišljamo o razvoju, iščemo nove ideje za izboljšavo.

Konkurenco je zelo težko prekositi, ni pa nemogoče. Za soočanje s konkurenco je zelo pomembno, da se vprašamo oziroma razmislimo zakaj je to sploh naša konkurenca. Dobro razmislimo o vseh pozitivnih posledicah. Se vprašamo če je to res sploh naša konkurenca. Konkurenca je lahko tudi pozitivna saj se z njenim prihodom poveča tudi trg, s čimer smo vsi na boljšem. Pomembno je, da poiščemo svoje prednosti. Ravno prednosti so razlog, da ne stranke vračajo, zato je treba te prednosti pojačati in poudariti. S tem pridobimo tudi zveste stranke.

Dobro moramo razmisliti če smo dovolj dobri da tekmujemo z našo konkurenco, ker če nismo lahko pademo zelo nizko. Pri konkurenci je tudi tako, da ne smemo preveč razmišljati o njej. Osredotočiti se moramo na naše podjetje, kako ga izboljšati, kaj popraviti in konkurenca je v tem primeru samo dobra motivacija za delo in izboljšavo.

Kako se spopasti s konkurenco in zakaj je konkurenca tudi koristna?

Lahko poskusimo tudi sodelovati z našo konkurenco, saj če se združimo smo lahko še 10x boljši kot prej, konkurenca pa pridobi partnerja, ki počne podobno stvar kot oni. S sodelovanjem se lahko izboljšamo tudi kot podjetje samo in se kasneje odcepimo ali pa ostanemo partnerji.

Če se ne želimo združiti pa lahko izkoristimo konkurenco tudi na način, da sodelujemo z nekimi mentorji znotraj konkurence, ki nam lahko pomagajo izboljšati naš položaj z raznimi nasveti ali pa s kakšnimi pomembnimi kontakti.

S spremljanjem zgodbe naše konkurence lahko pomagamo tudi sami sebi, saj lahko vidimo kakšne napake so delali na začetku in poskrbimo, da mi teh napak ne ponavljamo. Lahko vidimo na kaj so dali največ pozornosti in preverimo, če smo mi naredili isto, ali pa smo to zanemarili in damo na to poudarek zdaj, saj nikoli ni prepozno.

Spremljamo konkurenco ampak s tem ne pretiravamo, ampak se osredotočimo na same sebe in izboljšamo nas.