Kakšna oprema je za call center najbolj priljubljena oziroma zaželena?

Na hitro bi večina pomislila, da za call center ni zahtevana komplicirana oprema, saj se samo kličejo stranke in to je to. Kar je v osnovi sicer res, vendar je za tem še mnogo več detajlov, kakor je videti navzven.

Če gremo lepo po vrsti, kar hitro pridemo do kar zahtevnega delovnega mesta, ki zahteva prilagojeno opremo. Torej call center v osnovi zahteva klicanje strank. Torej potrebujemo telefonske številke za vsakega operaterja. Ker bo teh operaterjev verjetno več v eni pisarni, je treba upoštevati, da se bodo glasovi prepletali in bo zelo moteče, če ne bo nekako poskrbljeno, da se ti zvoki kar se da omilijo. Zato ima običajno vsak call center izdelane mize z zvočnimi pregradami, za vsak primer pa imajo operaterji poleg telefona še slušalke, ki dodatno ustavljajo zunanji zvok ter mikrofon z zelo majhnim vpijanjem zvokov. Na takšen način tako operater kakor klicana stranka skoraj ne slišita zunanjih zvokov in slišita le eden drugega. Na takšen način je delo operaterja bolj efektivno in tudi manj stresno. Seveda poleg tega sodita še stol in računalnik na računalniku pa program, namenjen bazi strank. Tukaj pa se lahko že malce zatakne. Govorimo seveda o CRM sistemu, ki je prilagojen za call center in mora imate določene funkcije. Dostopen mora biti več operaterjem hkrati in imeti mora možnost, da vsak operater lahko vpisuje opombe opravljanih klicev. Če govorimo o takšnem sistemu, potem je precej ne kompliciran sistem. Ker pa so zahteve opravljanja tovrstnega dela že zelo napredovale, pa se dogaja tudi to, da se za call center potrebuje še kaj več kot le takšen program.

Recimo ne dolgo nazaj sem se pogovarjala z direktorjem nekega podjetja, ki je za svoj call center iskal program, ki bi omogočal naslednje:
– možnost izvajanja klicev preko ene ali več tel. številk
– možnost uporabe več operaterjev hkrati
– možnost snemanja pogovora s strankami
– možnost nastavitve različnih odzivnih sporočil za različne številke
– možnost posredovanja telefonskih klicev na določene mobilne številke

Kako postaviti prilagojen call center vsekakor ni mačji kašelj, ampak imamo danes toliko možnih rešitev, da se za vsakega najde rešitev.