Vsak imetnik spletne strani je danes seznanjen z besedo optimizacija strani. No, skoraj vsak. Seveda obstajajo taki, ki ne vedo, za kaj točno gre in kako jim to lahko koristi. Optimizacija strani je že marsikateremu podjetju pomagala pri izboljšanju njegove vidnosti na spletu. S tem dramatično poraste tudi njen obisk, kar se pozna tudi na prometu. Podjetja na spletu tekmujejo na prvi strani Googla, saj si vsa prizadevajo priti tja, a mest je le deset. Konkurenca je tako huda, da se stanje na prvi Googlovi strani med zadetki na posamezno ključno besedo lahko spreminja iz meseca v mesec.
Optimizacija strani velikokrat zahteva tudi osvežitev ali korenitejšo prenovo spletne strani. Sploh, če je ta že stara in veliko časa ni bila nadgrajena. Če želite v tekmo z najboljšimi, vam sicer priporočamo tudi, da uredite vizualno podobno svoje spletne strani. Estetika spletne strani ne vpliva na optimizacijo in obratno, vendar pa bo vaša stran – če izgleda zastarelo – ko se bo pojavila na Googlovi prvi strani, lahko zaradi njenega izgleda delovala neprimerno ob konkurenci grafično dovršenih spletnih strani z vizualnimi vsebinami, ki so v koraku s časom.
Seo optimizacija strani lahko posredno torej prikliče še kakšno drugo spremembo. In s tem se je treba sprijazniti. Splet se stalno spreminja in mi moramo tem spremembam slediti. Če nas povozi čas, zaspimo na lovorikah in začnemo stagnirati, bomo morali toliko več nadoknaditi takrat, ko se bomo »zbudili«. Optimizacija strani ni enkraten postopek, ampak dolg proces, ki ga je treba vsak mesec vzdrževati. Mesečno boste od podjetja, ki izvaja optimizacijo, prejeli tudi analizo obiska na vaši spletni strani, vašo trenutno pozicijo na Googlu in podobno. Vsi rezultati so torej merljivi – otipljivi in resnični. Vse to pa se bo poznalo v vaši denarnici. Optimizacija strani vam lahko pomaga do lepih zaslužkov, vaš vložek pa se bo povrnil v celoti.